Leading voice of
recruitment industry

See our services

Hotel Soprana

Podcast

En podkast om hotell- og restaurantbransjen som fokuserer på ledelsesstrategier på topphoteller og samfunnsinsikt, og som dekker alt fra å øke avkastningen på personalressurser til å transformere gjesteoppevelser og optimalisere hotellprosesser gjenom teknologi.
Diana
Sebastian
Lytt til podkasten

Løft businessen din med den ledende stemmen i rekrutteringsbransjen.

Som du vet så er selskapets navn viktig.
Vi brukte god tid før vi bestemte oss for Soprana, da vi ønsket et navn som illustrerte hvem vi er og hva vi gjør.
Soprana betyr ganske enkelt "En ledende stemme som gjenspeiler den høyeste tonen av kvalitet når det gjelder å koble topptalenter med innovative virksomheter."
Enten det gjelder faste stillinger eller HR-outsourcing så har kandidatene våre tydelige analytiske ferdigheter som:
Dekonstruere og oppdage problemer: Evaluering av ferdigheter: hypotese, kritisere og bedømme; Kreative ferdigheter: generere nye konsepter og ideer, på tvers av en rekke yrker. I tillegg har de utmerkede mellommenneskelige egenskaper, den rette tonen som vil inspirere andre til å oppnå sitt fulle potensial.
Alt dette kan bidra til suksess for bedriften din.
Våre innovative metoder, bruk av teknologi og kommunikasjonsevner i bransjen sikrer at vi er en ledende stemme innen rekruttering over hele Baltikum og Norden. Vi gir utmerket teknisk og administrativ støtte til kundene våre, både ansatte og arbeidsgivere.
Ønsker du å få mer informasjon, ta gjerne kontakt, og vi forteller mer.
SER DU ETTER?

TJENESTER

Invester i de riktige personaltjenestene for konkret avkastning

R.O.I. - Nøkkelen til suksess innen HR

En investering i riktig HR-tjeneste er ikke bare en utgift, det er et strategisk steg som lover betydelig avkastning (ROI). Hos Soprana så er vi trygge på vi at den riktige HR beslutningen kan løfte bedriften din til nye høyder.
La oss bli partneren din på reisen mot suksess.
BOOK EN SAMTALE

Hva sier kundene våre

“Soprana team saved us immediately by finding a new team member within a few days.”

Eirik
Hotel manager